Lead – osoba, która prawdopodobnie może być zaciekawiona moim towarem

Uzyskiwanie leadów robi duży problem prawie że każdej korporacji sprzedażowej. Jeżeli zajmujesz stanowisko menadżera dystrybucji, ze 100% pewnością nieraz zabiegałeś o każdego nabywcę, nawet takiego, który to czasami okazywał się zaintrygowany. Czy za każdym razem tak powinno być?

Nie zawsze, jest możliwość nająć spółki zewnętrze, które to sprowadzą leadów do naszego sprzedażowego lejka. Po pierwsze zacznijmy od tego co to właściwie jest lead oraz sprzedażowy lejek. Lead to najprostszym językiem łączność do osoby, jaka prawdopodobnie ma możliwość być zaintrygowana waszym wyrobem lub usługą. Może być to osoba, która to zrobiła 1szy krok w cyklu zakupowym, lub w dowolny sposób wykazała ciekawość. Sprzedażowy lejek to nierzeczywiste a także nie przybierające fizycznej postaci składowisko tematów sprzedażowych. Na szczycie lejka znajdują się właśnie leady. Nieociosane diamenty. Poniżej w lejku przechodzą tematy przepracowane, gdzie podejrzewamy, iż kontrahent faktycznie ma możliwość być zaciekawiony. Na samiuśkim znajdują się sprzedaże omal już domknięte. Skąd zatem brać takowe leady?

Przykładowa metoda to uzyskiwanie leadów z indywidualnej strony internetowej www. Można też przyjąć do pracy firmę, która przyzna nam paczka leadów. Przykładem takiej korporacji jest Neocraft. Potrafią oni tobie dostarczyć leady B2B, B2C a ponadto leady stosowane do telemarketingu. Musimy określić które leady są nam potrzebne i wtedy można zacząć ociosywać ów diamenty. Może się zdawać, że bywa to konserwatywna metoda dystrybucji, rodem z Glengarry Glen Ross. Tymczasem prawda jest taka, iż także w naszych czasach w ten sposób targują wręcz fintechy.

Więcej: Generowanie leadów

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back To Top